Witaj: Gość

KOMENTARZE


RysiekChaszcz

2019-05-19 13:30:26

Elektryfikacja postępuje. Po długich negocjacjach DB zgodziło się na dociągnięcie druta do Gorlitz na dworzec nad dwa tory.:piwo:

Robert Stoksa

2019-05-18 20:02:27

Fajny leśny klimacik

RysiekChaszcz

2019-05-18 18:57:23

Konigsberg Hbf. W lewo ostatni tor wchodzący pod halę jest 1435 mm Taka pozostałość :-)

RysiekChaszcz

2019-05-18 18:55:32

Konigsberg Hbf :-)

RysiekChaszcz

2019-05-18 18:52:34

Po lewej nowe bramki sieci trakcyjnej a po prawej zaraz za budynkiem stary przedwojenny masz elektryfikacji do 1945 roku 15 Kv 16.2/3 Hz

Kazik

2019-05-17 17:29:19

:clap:

Kazik

2019-05-17 17:28:47

:piwo:

anonim1981

2019-05-16 16:04:31

Bardzo ładnie :clap:

anonim1981

2019-05-16 16:03:29

Dziękuje :biggrin: Akurat tego dnia i dwa dni później będąc w Gronowie Elbląskim, większość kursów z/do Elbląga wykonywały EN57. Impulsy jeździły rzadziej.

Konrad

2019-05-15 23:17:02

Podoba się + :clap:

SZYMON SULINSKI

2019-05-15 22:13:36

Dobrze wykorzystane miejsce:clap:

SZYMON SULINSKI

2019-05-15 22:12:42

Fajne ujęcie:clap:

Konrad

2019-05-15 21:43:31

:biggrin:Dobre,wiosenne foto,a na dodatek kontrast "kibelków":clap:

RysiekChaszcz

2019-05-15 19:24:06

Najweselsze jest to że w Zbąszynku (Neu Bentschen) nigdy nie było linii wąskotorowej :mrgreen:

RysiekChaszcz

2019-05-15 19:12:06

Mój codzienny dwupak Cieszyn - Chybie. dzisiaj rano 002:piwo:

Konrad

2019-05-13 15:19:34

:clap:Zdjęcia z drona są ciekawe,ale jeszcze się nie za bardzo przyzwyczaiłem do takich widoczków:wink:

Romek222

2019-05-12 08:37:26

Masz rację:biggrin:

Piotr37

2019-05-11 20:12:31

Już nie ma DBSRP. Jest DB Cargo.

Zdunskowolak

2019-05-10 22:45:53

Kilka lat temu, po przejęciu przez samorząd linia została wyremontowana, stąd wizualnie (i nie tylko) dobry stan toru.

Konrad

2019-05-07 23:18:01

Piękna wiosenna fotka:clap:

 

Menu

Ilość komentarzy w bazie danych: 37669 Fotki po wyświetleniu ustawiają się od najnowszej. Strzałki służą do przewijania fotek o 20 do przodu lub do tyłu.